hm...érdekess

10 hihetetlen hamisítvány

2020. május 22. - Master!

Magyarországon a 90-es években élte fénykorát a hamis kínai áruk piaca de néha még manapság is bele lehet futni valami ordítóan pofátlan hamisítványba. Kínában nem védik úgy a márkaneveket mint a világ nyugati felében, simán árulhatod a hamis termékedet az igazi márkanév alatt, ezért azok akik csak hasonlítani akarnak az eredetire igazából nagyon is eredetinek számítanak:D 

Micsoda logika! Nézzük!

 

Ez a cukorka csak a szádban olvad és üzenetet is küld!

30-hilarious-fake-products-014.jpg

Biztos vagyok benne, hogy ízre hibátlan...

30-hilarious-fake-products-009.jpg

Nem rossz! Mondjuk akkor én már bevállaltam volna a Lenint!

717844182.jpg

Fut rajta a FIVA22...

30-hilarious-fake-products-027.jpg

Észre sem lehet venni a különbséget:

adidos.jpg

 3 deci spruntit kérek!

ezgif_com-webp-to-png.png

Az igazi státusz szimbólum!

fake-or-counterfeit-goods-and-products-sold-in-china-store-sign-with-rolex-misspelled-mtr9x9.jpg

A cool arcok ezt használják!

funny-fake-products-35.jpg

Az alsógatyádat úgyse látja senki!

letoltes_9.jpg

A végén egy kakukktojás.

Egyértelmű, hogy ez nem hamisítvány. A logójából is látszik, hogy ez az eredeti kínai kávézólánc a sunbucks üzlete. Az amcsik próbálkoztak valami hasonlóval de nem sok sikerrel...

maxresdefault_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekessegg.blog.hu/api/trackback/id/tr9615711646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobo Marunga 2020.05.23. 09:05:15

ez valójában nem vicces, hanem a legszomorúbb dolog a világon. Vázolom, miért:
1. A menő márkák elhitetik az emberekkel, hogy jobb, boldogabb lesz az életük, ha használják, fogyasztják őket. Szerintem már ez szomorú.
2. Ez olyan jól sikerül nekik, hogy az emberek hajlandóak sokat fizetni pusztán a nevükért. (Nem vitatom, hogy a név a minőséggel is összefügghet, de a vevő részéről a név a fontosabb.)
3. Ez odáig viszi az árakat, hogy nem mindenki tudja megfizetni a menő márkákat.
4. Viszont annyira hisz mindenki abban, hogy boldogabb lesz tőlük, hogy még a hasonló, hamis márkától is ennek a vágynak a kielégülését várják.
5. És vannak gyártók és kereskedők, akik ezt kihasználva vasalják ki a legszegényebbekből az utolsó centjeiket.
Hát ezért szívfacsaróan szomorú ez, és nem vicces. A történet ugyanaz, mint a kis fickó, aki zacskóból csinált magának Messi-mezt. A megoldás pedig nem az lenne, ha elérhetővé tennénk mindenki számára a menő márkákat, hanem a, ha gazdag és szegény is a valódi értékeket tartaná menőnek. De ez ellenkezik a kereskedelem elveivel, és lehet, hogy hosszú távon a valódi értékek reklámértékké degradálását hozná. Gondoljunk csak bele, hány reklám ösztönöz fogyasztásra nagy és hangzatos emberi értékek megjelenítésével. És persze fogyasztásra szükség van, mert ebből élünk. És már itt is egy szép spirál...

Master! 2020.05.24. 09:39:36

@Lobo Marunga: Örülök, hogy ilyen mély érzéseket keltett benned a bejegyzésem, nem számítottam rá!
Jó érzés tudni, hogy vannak emberek akik megpróbálnak a felszín mögé nézni. Köszönöm, szép napot neked! <3

egerilla 2020.05.28. 11:01:31

@Lobo Marunga: Hát ha szívtál valamit kérlek adj nekem is belőle baromi jó cucc lehet. A másik szerintem egy kicsit túlreagálta a posztot. Igy picit :)

Lobo Marunga 2020.05.28. 11:31:19

Dehogy reagálom túl, remekül szórakoztam rajta.
Csak közben felsejlett bennem egy jelenet, amiben menő srácok menő cuccban körberöhögnek valakit, mert nem menő a cucca. Én éltem olyan helyen, ahol a gyerekek között komoly vita ment arról, hogy a Niko vagy a Dubwill táska jobb-e.